W tych miejscach najczęściej oznaczaliśmy się na Facebooku
190 tysięcy. Tylu internautów zameldowało się w tym roku na Gubałówce. Gdyby chcieć mierzyć Facebookiem popularność danego miejsca, to mielibyśmy niekwestionowanego zwycięzcę w Polsce. Sprawdź, jakie jeszcze lokalizacje znalazły się na podium.
11.11.2016 | aktual.: 20.11.2016 12:57
Polacy, jak się okazuje, lubią chwalić się w mediach społecznościowych swoimi podróżami po kraju. Zwłaszcza, jeśli są w górach. Jeśli chodzi o liczbę oznaczeń na Facebooku, Krupówki dzielnie goniły Gubałówkę i z prawie 158 tysiącami wizyt zajęły drugie miejsce. Zaraz za nimi uplasował się Kasprowy Wierch – o swojej obecności na nim poinformowało znajomych blisko 154 tysiące użytkowników Facebooka.
Molo w Sopocie również cieszyło się uznaniem – oznaczyło się na nim 142 tysiące internautów. Ponad 110 tysięcy wizyt miała z kolei zapora wodna w Solinie w Bieszczadach. Tak wygląda piątka najbardziej atrakcyjnych na Facebooku miejsc w Polsce. Zdziwieni?
Morskie Oko miało zaledwie 82 tysiące zameldowań, zaś Łazienki Królewskie - 55 tysięcy. Pierwszą dziesiątkę chętnie odwiedzanych i anonsowanych na portalu społecznościowym miejsc zamknęły: Molo w Kołobrzegu z blisko 51 tysiącami oznaczeń, Śnieżka z prawie 47 tysiącami oraz Dolina Chochołowska, do odwiedzenia której przyznało się na portalu społecznościowym niecałe 40 tysięcy osób.
Z tej analizy przeprowadzonej przez AccorHotels jednoznacznie wynika, że wypoczynek w Polsce cieszy się dużą popularnością. Góry zdecydowanie wygrały w zestawieniu „meldunkowym”. Jeśli więc jesteście zagorzałymi fanami morza, pamiętajcie, by w następnym roku poinformować o tym portal Zuckerberga. I swoich znajomych oczywiście. Ustka, Międzyzdroje i Hel na was liczą.
Zdjęcie główne: Dziewul / Shutterstock.com